خــبــر
بهبود کیفیت تیبا
باعث رضایت مشتریان است
فرایندهای بهبود تیبا باعث تداوم استفاده از این خودرو توسط مشتریان و ارتقای رضایت آنان شده است. به گزارش سایپانیوز، گاگیک کشیشان، سرپرست مدیریت مهندسی تولید سایپا با بیان مطلب فوق گفت: از دو سال قبل پروژهای تحت عنوان بهبود کیفیت خودرو تیبا در گروه سایپا مطرح شد و پیرو آن پروژههای مختلفی آغاز شد که بسیاری از آنها به نتایج خوبی رسیده است. او افزود: در خصوص تیبا براساس بازخوردهایی که از مشتریان و بازار دریافت شد، پروژههای بهبود کیفیت تعریف و پیگیری شد. اولین موضوعی که مشتریان به آن اشاره کرده بودند، موارد مرتبط با دربهای جانبی خودرو شامل فرایندهای باز و بست، نفوذپذیری آب یا عدم تنظیم بودن دربها بود که در این زمینه به صورت ویژه همکارانمان در مدیریت مهندسی تولید، فعالیتهای گسترده ای برای بهبود این موارد انجام دادند که خوشبختانه منتج به نتایج خوبی هم شده است. کشیشان تصریح کرد: به صورت کلی فرایندهای تنظیمات درب هر خودرو در فاصلهها و هم سطحی قطعات نسبت به هم، از دید مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کشیشان با اشاره به اینکه پروژه بهبود دربهای جانبی اثر چشمگیری بر رضایت مشتریان دارد، بیان داشت: به صورت کلی چهار موضوع در این خصوص وجود دارد که شامل راحتی باز و بسته کردن، سروصداهایی که راننده و سرنشین آن به هنگام بازوبسته کردن و یا در حین رانندگی میشنوند و همچنین هم سطحی دربها با یکدیگر و با گلگیرهای جلو و ساید خودرو و در نهایت نفوذ آب و صدای باد است که در این خصوص پروژههای بهبود کیفیت از دو سال قبل به صورت متوالی انجام شده و منجر به کاهش چشمگیر نمره منفی و افزایش کیفیت این خودرو شده است به نحوی که در حوزه عملکرد دربها، کاهش 25 نمره منفی خودرو را شاهد هستیم و در خصوص بازوبسته شدن دربها تمام ایرادهای درجه اهمیت بالای خودرو حذف شده است.
عرضه نسل چهارم DSLBOX
در نمایشگاه الکامپ
معاون کسب و کار شرکت انتقال دادههای آسیاتک از عرضه نسل چهارم DSLBOX در بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی الکامپ خبر داد. به گزارش آرمان، حسین علیمحمدی بر حضور همه جانبه، قوی و پر رنگ شرکت انتقال دادههای آسیاتک در بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی الکامپ با تکیه بر استفاده هر چه بهتر از تجارب دورههای قبلی این نمایشگاه به همراه دو دوره تجربه حضور در نمایشگاه تلکام تاکید کرد. وی حضور قدرتمند در نمایشگاه و اختصاص فضای نمایشگاهی داخلی و خارجی نزدیک به 500 متر مربع، تجهیز و راه اندازی بخش VIP برای مشتریان به همراه رونمایی از خدمات و محصولات جدید را از جمله اقدامات این شرکت برای حضور هر چه بهتر آسیاتک در این نمایشگاه عنوان داشت. اواین الکامپ را نخستین دوره حضور جدی و عملیاتی شرکتها پس از اعطای مجوز FCP عنوان کرد و عرضه اقدامات انجامشده شرکت آسیاتک در حوزه LTE و MVNO را در این راستا دانست. معاون کسب و کار شرکت آسیاتک همچنین از عرضه نسل چهارم DSLBOX از سوی شرکت انتقال دادههای آسیاتک در نمایشگاه الکامپ خبرداد.