انتخاب تاریخ:   /  /   
ارسال سوژه کانال تلگرام اینستاگرام سالنامه آرمان منتشر شد نخستین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آرمان ملی شماره 63 آرمان ملی شماره 62 برلیان نت
فرهنگ و هنر
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
«گاندو» مخاطب را درگیر می‌کند
فیلم کوتاهی که ناتمام ماند!
نویسنده موعظه‌گر نیست
تلویزیون و سینما باید به سمت کارهای فاخر بروند
در عرصه تئاتر دچار بی‌سوادی شده‌ایم
اجرای محمد معتمدی به نفع سیل‌زدگان
برگرد به عقب
گوستاو فلوبر به روایت جولین بارنز
کار با مهران مدیری را دوست داشتم
افتخار می‌کنم با جمشید مشایخی۳ فیلم کار کردم
تکلیف حریم تئاتر شهر امسال مشخص می‌شود
تهیه‌کنندگان ترجیح می‌دهند با بازیگران فالووربالا کار کنند
گله‌مندم، اما ادامه می‌دهم
جمعیت پاپی‌های امروزی برای موسیقی کشور تصمیم‌گیری نمی‌کنند/ موسیقی امروز صرفا وسیله تفریح و تفنن است!
کبودی‌های برزخ
«فریدون شهبازیان» یک استاد و معلم بزرگ است
جاه‌طلبی در رأس برنامه‌های آمریکایی‌هاست
رسانه‌های ما به پول نفتی و آگهی عادت کرده‌اند/ تیراژهای اعلامی مطبوعات غیرواقعی‌ست/ می‌کوشیم کاغذ را مستقیم به چاپخانه برسانیم/ به خبرنگاران اخراجی مشاوره حقوقی می‌دهیم
پرندگان ما را نشانه کرده‌اند
علی نصیریان یک کلاس بازیگری است
تلویزیون تلاش گسترده‌ای می‌کند که به فشار امواج ماهواره‌ای پایان دهد/ هیچ خانمی نگفته ما می‌خواستیم در عصر جدید فلان عملیات را انجام دهیم ولی نگذاشتند/ خیلی از مجری‌ها اجازه پخش زنده ندارند
آبیار: مردم نظراتشان درباره فیلم را منتشر کنند
علی نصیریان: پرویز بهرام بازیگر بی‌نظیری بود
نویسنده‌ها داستان‌های خوب و جذاب نمی‌نویسند
شرایط امروز ما دلخواه نیست
ادبیات؛ یگانه منعکس‌کننده ماهیت‌درونی انسان‌ها
ادامه تعمیرات در سالن اصلی تئاترشهر
نظارت بر صدا و سیما هیچ‌گاه چارچوب قانونی مشخص نداشته است/ علی‌عسگری مدت‌هاست به مجلس نیامده
چیزی به نام ویزای تضمینی وجود ندارد/ گول تبلیغات کذب آژانس‌ها برای ویزا را نخورید/ افزایش ۴۰ درصدی شکایات با موضوع سفر به حوزه شینگن و کانادا
خاموشی راوی «جاده‌ابریشم»
تا زمانی که ارز دولتی باشد مشکل کاغذ حل نمی‌شود
جایگاه یک هنرمند را مردم مشخص می‌کنند
چاوش وارد می‌شود
«حنیف» مکمل ۲ نقش قبلی‌‌ام بود
برای برادرجانی که چشمه‌ای زلال است
براهنی یک متفکر ادبی است
پرویز بهرام درگذشت
نمی‌توانم تصنعی بازی کنم
جایگاه یک هنرمند را مردم مشخص می‌کنند/ شخصیت مهراد به روحیات خودم خیلی نزدیک بود/ مردن مهراد ایراد داستان است/ بعد از گریم کاملا از رضا یزدانی جدا می‌شدم
نقش منفی کامیار در «دلدار» پیش‌ برنده است
«علی نصیریان» رکن اصلی سریال است
تذکره‌الاولیاء؛ هشت قرن بعد
از آزادی مطبوعات حمایت می‌کنیم/تنها خط قرمز ما، سخن بی‌‌دلیل و غیرمستند است/ فرقی بین دانه ریز و دانه درشت قائل نیستیم
تنها راه نجات صنعت چاپ از بحران، عدم دخالت دولت است/ بیش از ۲۰۰ هزار نفر از این صنعت ارتزاق می‌کنند
مردم کتاب‌های نویسندگان بومی را بخوانند
کـوه طـلا
نسل دوبلورهای قدیمی ما دیگر تکرار نمی‌شود
شفافیت را در تمام شئون سینما پیگیری می‌کنیم
خداحافظی شهبازیان از ارکستر ملی
بیشتر
کد خبر: 110140 | تاریخ : ۱۳۹۸/۳/۱۱ - 14:02
علی نصیریان یک کلاس بازیگری است

علی نصیریان یک کلاس بازیگری است

آرمان- «نسیم ادبی»،‌ بازیگر و کارگردان فعال سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها مشغول بازی در سریال «برادرجان» است که این شب‌ها از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.وی همزمان با فعالیت تلویزیونی خود تصمیم‌گرفته نمایشی با عنوان «قصه ظهرجمعه» اثر محمد مساوات را به روی صحنه ببرد. «قصه ظهرجمعه» زندگی خانواده‌ای از طبقه پایین جامعه را در اواخر دهه ۶۰ در شهر تهران به تصویر می‌کشد. در این نمایش تنهایی افرادی به تصویر کشیده می‌شود که به ظاهر در خانواده‌ای پرجمعیت زندگی می‌کنند، اما هیچکدام حرف یکدیگر را نمی‌فهمند.این اثر توسط محمد مساوات در سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در دو بخش نمایشنامه‌نویسی و کارگردانی تازه‌های تئاتر ایران مورد تقدیر قرار گرفت و حال قرار است توسط نسیم ادبی کارگردانی شود و از هفدهم خرداد ماه در تماشاخانه سپند به صحنه برود.«نسیم ادبی» در گفت‌وگو با فارس در این‌باره گفت: من همیشه نمایشنامه‌های محمد مساوات را دوست داشتم و متاسفم که نتوانستم اجرای کارهایش را ببینم. زمانی که با نمایشنامه «قصه ظهرجمعه» برخورد کردم، آن را کاملا رئالیستی دیدم و دوست داشتم بازخورد آن را بر عموم مشاهده کنم.وی در ادامه افزود: همیشه تماشاگر می‌تواند نمایش‌هایی که به زندگی مردم نزدیک هستند را لمس کند و خیلی تفاوتی بین نمایش و زندگی روی صحنه ایجاد نمی‌‌کند. این نمایشنامه هم همین خاصیت رئالیستی بودن و نزدیکی به زندگی مردم را دارد.«ادبی» با بیان اینکه ابتدا این کار توسط هنرجویانش اجراخوانی شده و سپس به صحنه رسیده است، گفت:‌ ما ابتدا کار را به‌صورت نمایشنامه‌خوانی روی صحنه بردیم تا ببینیم چه بازخوردی دارد. افرادی که کار را دیدند به‌شدت دوستش داشتند و به من پیشنهاد دادند تا آن را به صحنه ببرم. بازیگران نمایش هم همان هنرجویان من محسوب می‌شوند که چند نفر از آنها قبلا نمایش به صحنه برده‌اند اما بقیه هیچ کاری تا به حال نداشته‌اند.وی با اشاره به اینکه نمایش قرار است ۲۵ شب روی صحنه تماشاخانه سپند برود، درباره علت انتخاب این تماشاخانه گفت: من قبلا در تماشاخانه پالیز اجرای زیاد داشتم، انرژی این سالن خیلی خوب است. به غیر از این دلیل هم خود صحنه برای قاب و دکور ما مناسب بود، چرا که نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک است و به اندازه برای دکور رئالیستی کار ما که بخشی از اتاق یک خانه محسوب می‌شود، به شمار می‌رود.ادبی درباره کسب گیشه این نمایش گفت: من معتقدم صددرصد گیشه را هم خواهیم داشت. تمام تلاشمان را هم برای یک اجرای خوب می‌کنیم به‌نظر من در این دوره جذب تماشاگر هیچ ربطی به سلبریتی و ستاره‌آوردن در کار ندارد. من تجربه این را داشته‌ام که کارهایی با حضور ستاره سینمایی به‌دلیل ضعف کار فروش نکرده اما کارهای دانشجویی با محتوا و اجرای قوی مورد استقبال قرار گرفته است. بنابراین من امیدوارم مردم و دانشجویان نمایش ما را دوست خواهند داشت.وی با بیان اینکه هنوز مشغول بازی در سریال «برادرجان» است،‌ گفت: بازی در تیمی که مستقیم با آقای علی نصیریان کار کنی، درجه یک است. من قبلا تجربه بازی با ایشان را در سریال «شهرزاد» غیرمستقیم داشتم، اما در این سریال نخستین‌باری بود که مستقیم با هم کنش و واکنش داشتیم و واقعا درجه یک بود.«ادبی» اظهارداشت: قبلا هم همه جا گفته‌ام به‌نظرم خود آقای نصیریان یک کلاس بازیگری هستند که علاوه بر بازیگران، دانشجویان هم باید از وجود ایشان تجربه کسب کنند.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.