انتخاب تاریخ:   /  /   
کانال تلگرام اینستاگرام سالنامه آرمان منتشر شد نخستین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آرمان ملی شماره 63 آرمان ملی شماره 62 برلیان نت
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
مقررا ت سنتی مانع توسعه استارتاپ‌ها
قطعی آب نداریم، افت فشار چرا!
ورودی آب هیرمند صفر است / مرگ هامون 40 هزار صیاد را بیکار کرد/ سرانه آب برای هر نفر در دو روز 15 لیتر است/ هشدار نسبت به خالی شدن مرزها
از کجای سفره‌ی خالی‌ام برای هزینه‌های میلیونی دارو بِزَنم/هیچکس صدای کارگر را نمی‌شنود
ضرورت مهندسی کشت گندم
دلار و یورو گران و پوند ارزان شد
تصمیم‌گیری درباره قیمت نان، بعد از ماه رمضان
کاهش مصرف سوخت با کامیون‌های نو
خشکسالی گریبانگیر 170 هزار کشاورز سیستان و بلوچستانی/ یکسال مراقبت و آخر هم هیچ
حرکت به سوی هوای پاک با سیکلت‌های برقی
وجود چهار میلیون و هفتصدهزار خانوار روستایی فاقد بیمه در کشور
نباید بازار آزاد ارز را غیرقانونی اعلام می کردیم
رکود معکوس مسکن
کارت اعتباری خرید برای کارگران بدون ضمانت بانکی
«نان‌خورهای بودجه‌ای» دست دولت را بسته‌اند/احتمال تداومِ ناکامی معیشتی بسیار است
فاینانس های فرودگاهی هیچ آسیبی نمی‌بینند/همواره با فشار قدرت‌های محلی برای ساخت فرودگاه مواجهیم
آذری‌جهرمی: اگر بخواهیم با قاچاق مقابله کنیم، می‌توانیم
بهای کالاهای اساسی در بازار رمضان
سرپیچی بازار لوازم‌خانگی از ممنوعیت گرانی
کاهش نوسانات نرخ ارز در بازار/ نظام ارزی کشور شفاف شد
تولید آب از هوا
حقوق حداقل‌بگیران ۲۰ درصد افزایش می‌یابد
تحریم‌ها تورم را تشدید می‌کند/گرانی دلار به ضرر پوشاک است/در شرایط نیمه‌جنگی نمی‌توان از کالای ایرانی حمایت کرد
دنیا شرایط حذف کشوری با 150 میلیارد بشکه ذخایر نفتی را ندارد/عبور نفت از تنگه هرمز به قدرت جهانی ایران می‌افزاید/امکان جهش قیمت جهانى نفت به اعداد سه رقمى
قیمت انواع کالاهای اساسی در بازار ماه رمضان
یارانه‌ها امشب در حساب‌هاست/ دریافتی هر نفر به مرز ۴ میلیون رسید
گرانی در بازار تلویزیون
به روسیه بیشتر از چین می‌توان اعتماد کرد/اقتصاد مقاومتی را باید از مدت‌ها قبل شروع می‌کردیم/ شکافی بین اروپا و آمریکا وجود ندارد/باید قید حضور شرکت‌های بزرگ و چندملیتی را بزنیم
گردش مالی صنعت مخابرات چقدر است؟
تخفیف ۱۵‌درصدی قیمت لبنیات
ایران از جاده ابریشم حذف شدنی نیست/ تقویت زیر ساخت‌ها باید در اولویت باشد/ ظرفیت ترانزیت و صادرات مجدد ما نزدیک به صفر است
پیش‌بینی بازار اجاره در تابستان + قیمت
موجودی انبارهای رایانه رو به اتمام است
برخی افراد باید از تیم اقتصادی دولت حذف شوند/در مسائل بین‌المللی از ایجاد فضای دوقطبی پرهیز کنیم
خشکسالی، وضعیت معیشتی مردم سیستان را درحد بحرانی قرارداده است
وعده جهانگیری: برجام مشکلی برای اقتصاد کشور به وجود نمی‌آورد/مجلسی‌ها قانع نشدند
فیلتر تلگرام دائمی و قطعی است/ داشتن اختیارات وسیع قانونی مختص قضات ایران نیست
آیا صادرات کاشی و سرامیک صرفه اقتصادی دارد؟
نگینِ سبزِ اصفهان، گرفتار در دام بی‌آبی/نامبارک‌ترین ایام "مبارکه"
نابودی امنیت شغلی کارگران با حضور اتباع بیگانه
ایران بهشت دلالان و واسطه گران است/ بخشی از پولشویی از طریق داشتن کارت‌های بانکی متعدد صورت می‌گیرد
دامی که فیلترشکن‌ها پهن کرده‌اند
آلمان وارد‌کننده اصلی روده دام ایرانی
بی اعتنایی اقتصاد ایران به تصمیم ترامپ
قیمت ارز تحت تاثیر عوامل روانی است
روزانه به ۱۰ روستا گازرسانی می‌شود
دپوی طلای سرخ با هدف سودجویی
نقش امارات در بحران ارزی ایران
ضرر ۴۰میلیارد دلاری در انتظار ایرباس و بوئینگ
اصابت ترکش نوسان دلار به بازار لاستیک
بیشتر
کد خبر: 65797 | تاریخ : ۱۳۹۶/۹/۴ - 11:08
کاهش 10 کیلومتری سقف سرعت مجاز در جاده‌های کشور/ سرعت مجاز در آزادراه‌ها به 110 کیلومتر می‌رسد
معاون وزیر راه و شهرسازی:

کاهش 10 کیلومتری سقف سرعت مجاز در جاده‌های کشور/ سرعت مجاز در آزادراه‌ها به 110 کیلومتر می‌رسد

معاون وزیر راه و شهرسازی از کاهش سقف سرعت مجاز در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: قرار بر این است سقف سرعت در آزادراه‌ها به 110 کیلومتر در ساعت برسد.

آرمان- به گزارش آرمان به نقل از  ایلنا، داوود کشاورزیان صبح امروز در همایش مجمع جهانی راه (پیارک) از احتمال کاهش سرعت تا 10 کیلومتر در ساعت در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: طبق هماهنگی‌های پلیس راه، سازمان راهداری و کمیسیون امینی راه‌ها کاهش 10 کیلومتری سقف سرعت مجاز در جاده های کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این تصمیم کمیسیون ایمنی راه‌ها ادامه داد: در صورت تصویب و تایید، سقف سرعت مجاز در آزادراه‌ها از این پس از 120کیلومتر بر ساعت به 110 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: همچنین در بزرگراه‌ها سقف سرعت مجاز از 110 کیلومتر بر ساعت به 100 کیلومتر در ساعت و در راه‌های اصلی از 95 کیلومتر بر ساعت به 85 کیلومتر و در راه‌های فرعی به 70 کیلومتر بر ساعت می رسد.

کشاورزیان با بیان اینکه کشورمان یک درصد جمعیت دنیا را دارد، گفت: در ایران 215 هزار کیلومتر انواع راه برونشهری وجود دارد که 130 هزار کیلومتر آن راه روستایی است که از این رقم 90 کیلومتر راه آسفالته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وجود 20 میلیون خودرو و 10 میلیون موتورسیکلت در کشور اظهار داشت: به دلیل پایین بودن نرخ سوخت خودروهای فرسوده از ناوگان خارج نمی‌شوند.

وی همچنین با بیان اینکه بیشترین آمار کشته‌های سوانح جاده‌ای در سال 85 بوده است گفت: در سال 85 میزان تلفات ناشی از سوانح جاده‌ای 27 هزار نفر بوده که توانستیم این رقم را در سال گذشته به 16 هزار نفر کاهش بدهیم.

وی ادامه داد: سیاست و برنامه ما این است که این رقم در 10 سال آینده به کمتر از 10هزار نفر برسد.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.