انتخاب تاریخ:   /  /   
ارسال سوژه کانال تلگرام اینستاگرام سالنامه آرمان منتشر شد نخستین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آرمان ملی شماره 63 آرمان ملی شماره 62 برلیان نت
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
تورم؛‌ قاتل دهک‌های کم‌درآمد
تب قیمت محصولات لبنی فروکش کرد/ آغاز عرضه لبنیات با نرخ های جدید در بازار +جزئیات
کدام واحدها دچار بحران‌اند؟ /صنایعی که به تدریج زمین می‌خورند
قیمت میوه‌های شب یلدا اعلام شد
شوک ارزی اثرات جدی در رشد اقتصادی دارد/لزوم حذف برخی ردیف‌های درآمدی بدون عملکرد در بودجه
ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک وظیفه کیست؟
تغییر سبک زندگی در پی گرانی‌ها
دادستان‌ها در چارچوب قانون به موضوع گرانی‌ها ورود کنند
دلار را رام کردیم/ برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تلاطم‌های بعدی
مردم گرانفروشی شب یلدا را به ۱۳۵ گزارش دهند
لاریجانی: اصلاح ساختار بودجه مبتنی بر کاهش هزینه‌ها و قطع وابستگی به نفت است
بیشترین تذکرات نمایندگان را وزارت راه و شهرسازی دریافت کرده است/ نمایندگان مطالبی که آینده سیاسی‌شان را به خطر بیاندازد، مطرح نمی‌کنند
فاصله دو میلیونیِ مزدبگیران کشور با حداقل‌های معیشت
تعیین تکلیف کارت‌های سوخت جامانده در شرکت پست
افزایشی در قیمت شیرینی نخواهیم داشت/ پیش‌بینی کاهش ۳۰ درصدی تقاضا در بازار/ با گرانفروشان برخورد می‌کنیم
دپوی ۱۴ هزار دستگاه خودروی وارداتی در گمرک و مناطق آزاد
آجیل شب یلدا ۶۰ تا ۱۰۰ هزار تومان!
چرخش بانک‌ها به سمت قانون
ضرورت حمایت‌ همه‌جانبه دولت از صنعت خودرو و قطعه‌سازی
اورهال کامل یک هواپیمای برجامی در ایران
برگریزان پاییزی با تعدیل ۳۰۰ هزار کارگرِ قطعه‌ساز/ آیا گرانتر شدن خودرو امکان‌پذیر است؟
چله‌نشینی چقدر آب می‌خورد!؟
چه عواملی بر قیمت خودرو تاثیرگذار هستند؟
دعوایی با وزارت بهداشت نداریم/ هر دو طرف باید هزینه دریافت خدماتشان را بپردازند/ بنگاه‌داری شستا تاکنون زیان‌‌آور بوده است
تشریح آخرین وضعیت شناسایی اموال وحید مظلومین/ شناسایی ۱۷ ملک و تعدادی خودرو‌ی گران‌قیمت
۳ روز ‌تا پایان مهلت لبنیاتی‌ها برای ارزانی/ برخورد با گران‌فروشان‌
خانه‌به‌دوشی مستاجران در پی رشد اجاره‌بها
واکنش واعظی به پیشنهاد یارانه ۹۰۰ هزار تومانی از سوی احمدی‌نژاد/ مردم خوب می‌دانند چه کسی تحریم‌ها را برای کشور رقم زد
احمدی‌نژاد برای پرداخت یارانه‌ها ۵هزار میلیارد به بانک مرکزی بدهکار بود/ امکان افزایش یارانه‌ها وجود ندارد/ فعلا باید بدهی‌های دولت قبل را بپردازیم
حذف حداقل دستمزد، باعث سوءاستفاده از بازار بیکاری خواهد شد/فاصله طبقاتی و فقدان سیستم نظارت بر روابط کار مهمترین مشکل کارگران است
آغاز کاهش قیمت برندهای داخلی و خارجی با هدف تحریک تقاضا و خروج از رکود
بررسی دلایل عقب نشینی دلار
عامل گرانی آجیل شب یلدا چیست؟
واکنش وزیر کار به ضرب الاجل حذف مدیران چند شغله
جزئیات محدودیت‌ها در خرید و فروش اوراق تسهیلات مسکن
سیگنال بازار ارز به سامانه نیما/آیابساط بازار چندنرخی جمع می شود؟
مدل پیشنهادی محسن رضایی در مورد ایالت‌های اقتصادی جواب نمی‌دهد/ با واگذاری مسئولیت یارانه‌ها به استان‌ها مخالفم
اقلامی که اروپایی‌ها وارداتش را به ایران فراهم خواهند کرد
فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی
قیمت اجناسی که بی جهت افزایش یافته است باید پایین بیایید
يك تريليون و ٣٨١ ميليارد
ادامه کاهش قیمت طلا و سکه در بازار
کفه ترازو به نفع ایران است/ 66 درصد تحریم‌ها در جهان شکست خورده‌اند/ کارگروه فرصت‌های تحریم تشکیل شود
دو گزینه ایرلاین‌های کوچک: ادغام یا ورشکستگی
حقوق سوم معوق کارگران هفت تپه پرداخت شد/واریز حقوق آبان؛ بزودی
ارائه گزارش تخلف شرکت نرم افزاری به پلیس/ عودت مبالغ کلاهبرداری
توزیع‌کنندگان عمده گوشت سهمیه دولتی می‌گرفتند؛ آزاد می‌فروختند/ برخی رستوران‌داران برای سهمیه بیشتر آدم اجیر می‌کردند/ قاچاق دام کاهش یافته است
نقطه پایان اوج در بازار مسکن+ قیمت
امیرعبداللهیان: وعده‌های مثبت اروپا درباره SPV نیازمند گام‌های عملی است
توطئه‌های دشمنان در تحریم‌ها را با شکست مواجه می‌کنیم
بیشتر
کد خبر: 78759 | تاریخ : ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - 11:42
خلبان قبل از سانحه اعلام نقص فنی می‌کند/ فرود هواپیمای تیم کارشناسان ترکیه‌ای تا دقایق دیگر در شهرکرد/ 10 جسد کشف شده
مدیرکل نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی در گفت‌وگو با ایلنا:

خلبان قبل از سانحه اعلام نقص فنی می‌کند/ فرود هواپیمای تیم کارشناسان ترکیه‌ای تا دقایق دیگر در شهرکرد/ 10 جسد کشف شده

مدیرکل نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه خلبان جت شخصی ترکیه‌ای قبل از اینکه دچار سانحه شود اعلام نقص فنی می‌کند، گفت: تاکنون 10 جسد و یک جعبه سیاه یافت شده و تا دقایقی دیگر اولین تیم کارشناسان هوایی ترکیه‌ای وارد شهرکرد می‌شوند.

آرمان- به گزارش آرمان به نقل از ايلنا، سعید شرفی  با اشاره به آخرین وضعیت کشف جعبه سیاه هواپیمای جت شخصی ترکیه‌ای که شب گذشته در حوالی کوه‌های شهرکرد دچار سانحه و سقوط شد، گفت: در حال حاضر یکی از جعبه‌ سیاه‌های هواپیما یافت شده و قرار است با اجساد به پایین ارتفاعات منتقل شود.

وی ادامه داد: تا به این لحظه از 11 سرنشین این هواپیما جسد 10 نفر پیدا شده است و جست‌وجو برای یافت جسد دیگر ادامه دارد.

مدیرکل نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی در پاسخ به این سوال که جعبه سیاه این هواپیما در چه کشوری مورد بررسی و بازخوانی قرار می‌گیرد، گفت: به طور کلی طبق قوانین بررسی روند سانحه در ایران و در سازمان هواپیمایی صورت می‌گیرد مگر اینکه مسوولان صلاح بدانند جعبه سیاه با مسوولیت ایران در کشور دیگری بازخوانی شود.

وی افزود: این جت شخصی در ترکیه ثبت شده و سازنده آن کشور کانادایی است و اگر در ایران تجهیزات بازخوانی جعبه سیاه وجود نداشته باشد با صلاحدید مسوولان جعبه سیاه احتمالا به کشور کانادا برای بازخوانی منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر هلی‌کوپتری عازم ارتفاعات است تا یکی از جعبه‌سیاه‌های یافت شده و 10 جسد سرنشینان این هواپیما را به پایین ارتفاعات منتقل کند.

شرفی از ورود اولین تیم کارشناسان هوایی ترکیه‌ای به کشورمان تا ساعت 9:30 صبح امروز خبر داد و گفت: تا دقایقی دیگر هواپیمای کارشناسان هوایی ترکیه در فرودگاه شهرکرد به زمین می‌نشیند.

مدیرکل نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی ادامه داد: احتمالا خانواده‌های سرنشینان این جت شخصی هم صبح امروز از طریق فرودگاه امام خمینی وارد کشورمان می‌شوند.

شرفی با تاکید بر اینکه خلبان این هواپیما در لحظات آخر اعلام نقص فنی می‌کند اظهار داشت: آخرین مکالمات خلبان این هواپیما نشان می‌دهد که در آخرین لحظات خلبان اعلام نقص فنی می‌کند و درخواست کاهش ارتفاع از 38 هزار پا به 34 هزار پا را دارد که وقتی در ارتفاع 34 هزار پا قرار می‌گیرد باز هم نمی‌تواند هواپیما را کنترل کند و باز هم درخواست کاهش ارتفاع را می‌دهد که این هشدار به وی می‌رسد که دیگر اجازه کاهش ارتفاع ندارد و پس از آن مکالمات مبهمی صورت می‌گیرد و هواپیما دچار سانحه می‌شود.

شرفی ادامه داد: به نظر بنده به عنوان کارشناس هوایی، خلبان فرصت اعلام فرود اضطراری را هم نداشته است.

مدیرکل نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه دو نکته بسیار مهم در این سانحه وجود دارد که باید در تحلیل‌ها مورد بررسی قرار بگیرد این است که این هواپیما با برج مراقبتی در ایران در تماس نبوده بلکه تحت کنترل مرکز کنترل فضای کشور بوده است و دوم اینکه به هیچ وجه درخواست فرود اضطراری را نداشته است.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.