انتخاب تاریخ:   /  /   
ارسال سوژه کانال تلگرام اینستاگرام سالنامه آرمان منتشر شد نخستین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آرمان ملی شماره 63 آرمان ملی شماره 62 برلیان نت
فرهنگ و هنر
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
دوران کم‌کاری «حامد کمیلی» تمام می شود؟
«سرگذشت ندیمه» با انتخاب ترامپ اتفاق افتاد
صدای ماندگار دیگری به خاک سپرده شد
کنگرانی و مرگی که حسرت داشت
پیگیری‌های بی‌نتیجه
باهم این قصر بشکوه سخن پارسی را پی نهاده‌ایم
سوء‌تفاهم بود
کسی نمی‌تواند معتمدی را به بهانه اجرای زنده ممنوع‌الفعالیت کند/پلی‌بک توهین به مخاطب است
از شلمچه تا تهران؛ پرچم آرمانگرایی همچنان برافراشته است
حسین عرفانی درگذشت
تنها صداست که می ماند!
مرگ، فلسفه و ادبیات در عصر پسا‌معنا
از خودمان شروع کنیم
مردی که با لبخند رفت
دلایل امنیتی و محرمانه بودن اطلاعات باستان‌شناسی در ایران/حتی نمی‌توانیم DNA باستانی را در داخل کشور استخراج کنیم/بیشتر کشفیات اتفاقی است
«رگ خواب» بهترین فیلم شد
نوشتن، پرسشگری بی‌پایان از زندگی است
روایت ریحانه پارسا از حواشی فضای مجازی/ باید هوای نسل ما را داشت
وضعیت ادبیاتمان بحرانی اما امیدوارکننده است
تفاوت فرهنگی یا جدال فرهنگی؟
موسیقی ایرانی را خواننده‌محور کرده‌اند
به فرهنگ چندصدایی و دموکراتیک باور بیاوریم
به‌دنبال شکایت از صداوسیما هستم
تیراژ روزنامه‌های کشور به روایت دکه‌داران
بازیگرانی که از فرط جراحی میمیک ندارند!
به دنبال شکایت از صداوسیما هستم/دارند زور می‌گویند/چهل سال است هیچ حق و حقوقی از رسانه ملی نگرفته‌ام
می‌دانستم این کتاب به عنوان یک سند جای خود را باز می‌کند
اکران نوروزی «فیلشاه» توفیقی برای سینمای کودک بود
انسان علیه انسان
اسپانسر به سریال‌های تلویزیون لطمه می‌زند
برای «ویلایی‌ها» خوشحالم
اثر ادبی باید راست‌ترین دروغ باشد
«بدون تاریخ بدون امضا» جوایز را درو کرد
صداهایی که خاموش شدند ...
این یک نقطه عطف اجتماعی است
موفقيت از شكست سخت‌تر است
پایان جشن سینما با رکوردداری «بدون تاریخ، بدون امضاء»
موسیقی خیلی جدی نمی‌تواند در خیابان اجرا شود
نباید باعث تخریب روان سینماگران شویم
نگذاشتند درباره‌ «ایدز» فیلم بسازم
کنسرت خیابانی دردی از مردم دوا نمی‌کند
هرگز فراموش نکنید که ظلم سقوط می‌کند!
۲ سیمرغ از جشنواره طلب دارم
چرا ناصر چشم‌آذر نتوانست مجوز بگیرد ولی مهران مدیری توانست؟/آیا تنها اجازه گرفتن از سرفراز کفایت می‌کرد؟
سینما دریچه تازه‌ای برای‌ من باز کرد
ادبیات داستانی؛ صدای زنان ایرانی
به زیبایی عروسک‌ها ببخشایید
خنداننده‌شو قطعا از کانال‌های مربوطه عبور داده می‌شود/اگر برنامه‌ای خط قرمزها را رد کند، به‌جایی برنمی‌خورد/حرف زدن از مشکلات، مردم را آرام می‌کند
مهران مدیری: اوضاع مملکت طوری است که فقط خودمان باید به داد خودمان برسیم
مردی که هنر کسب و کارش نبود
بیشتر
کد خبر: 83142 | تاریخ : ۱۳۹۷/۶/۱۳ - 11:33
برای «ویلایی‌ها» خوشحالم

برای «ویلایی‌ها» خوشحالم

آرمان- ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در واکنش به دریافت جایزه بهترین بازیگری از جشنواره آسیاپاسفیک، از تاثیر این جایزه بر بهتر دیده شدن «ویلایی‌ها» ابراز خوشحالی کرد.ثریا قاسمی که ۲ روز پیش جایزه بهترین بازیگر زن مکمل برای بازی در فیلم «ویلایی‌ها» را از پنجاه و هشتمین دوره جشنواره آسیاپاسفیک دریافت کرد، درباره این جایزه معتبر به مهر گفت: دو سه روزی به‌واسطه برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان مهمان شهر اصفهان بودم و روزی که این خبر اعلام شد، مطلع نشدم. فردای آن روز بود که در هتل یکی از بچه‌های رسانه این خبر را به من داد و تا پیش از آن مطلقا از چیزی اطلاع نداشتم.این بازیگر پیشکسوت درباره اطلاع‌رسانی از کانال بنیاد فارابی و یا عوامل فیلم «ویلایی‌ها» هم گفت: هیچ کس در این زمینه خبری به من نداد. چندی پیش هم برای همین فیلم «ویلایی‌ها» به ژاپن رفته بودیم تا در جشنواره‌ای به مناسبت روز جهانی هیروشیما این فیلم هم به نمایش درآید. بعد از آن سفر بلافاصله به اصفهان آمدم و عملا از همه چیز بی‌خبر بودم. شاید دوستان فرصت نکردند در این زمینه به بنده اطلاع دهند.بازیگر فیلم «ویلایی‌ها» درباره ویژگی این فیلم که باعث شده‌است به‌رغم حال و هوای دفاع مقدسی در جشنواره‌های جهانی به‌خوبی دیده شود هم گفت: خیلی فیلم «ویلایی‌ها» را فیلم دفاع مقدسی و جنگی نمی‌دانم. فیلمی بود که منیر قیدی با همراهی سعید ملکان آن را ساختند و وقتی بازی در آن به من پیشنهاد شد، بیش از هر چیز به معنای درونی و پرداخت آن به یک «زن چشم‌انتظار» علاقه‌مند شدم. زنی که اتفاقا کاملا جهانی است و مدام چشم به‌راه عزیزان قربانی‌شده خود در معادلات جاه‌طلبانه سیاستمداران می‌ماند؛ همین معنای دلپذیر است که برای مخاطب جهانی موضوعیت دارد، کمااینکه غیر از یک صحنه بمباران، هیچ صحنه جنگی و اکشن دیگری در فیلم نداریم. همه چیز حول چند ارتباط زنانه میان گروهی از زنان چشم‌به‌راه در سال‌های ۵۸ و ۵۹ می‌گذرد. زنانی که از تمام نقاط ایرانی گویی در یک مکان جمع شده بودند تا منتظر عزیزان‌شان باشند. این انتظار مختص زن ایرانی نیست و هر زن دیگری چه مادر و چه خواهر در هرکجای دنیا با آن آشنا است.قاسمی تاکید کرد: با شنیدن خبر دریافت این جایزه نه برای خودم که برای فیلم «ویلایی‌ها» خوشحال شدم که به این واسطه می‌تواند بهتر دیده شود. هرچند متاسفانه سایه جنگ هیچ گاه به‌طور کامل در جهان از بین نخواهد رفت اما به‌هر حال این فیلم می‌تواند تصویرگر زنان درگیر در جنگ در تمام نقاط دنیا باشد.این بازیگر پیشکسوت در پایان درباره اینکه درخشش چندباره بازیگران ایرانی در جشنواره آسیاپاسفیک چه تاثیری می‌تواند بر آینده سینمای ایران داشته باشد، گفت: واقعا نمی‌دانم و نمی‌توانم هم پیش‌بینی کنم. در همین اندازه خوشحالم که این افتخار توسط من برای فیلم «ویلایی‌ها» رقم خورده است. از آینده هیچ خبری ندارم.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.