انتخاب تاریخ:   /  /   
ارسال سوژه کانال تلگرام اینستاگرام سالنامه آرمان منتشر شد نخستین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آرمان ملی شماره 63 آرمان ملی شماره 62 برلیان نت
فرهنگ و هنر
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
فیلم کوتاهی که ناتمام ماند!
تهیه‌کنندگان ترجیح می‌دهند با بازیگران فالووربالا کار کنند
تکلیف حریم تئاتر شهر امسال مشخص می‌شود
نویسنده موعظه‌گر نیست
تلویزیون و سینما باید به سمت کارهای فاخر بروند
جمعیت پاپی‌های امروزی برای موسیقی کشور تصمیم‌گیری نمی‌کنند/ موسیقی امروز صرفا وسیله تفریح و تفنن است!
گله‌مندم، اما ادامه می‌دهم
گوستاو فلوبر به روایت جولین بارنز
اجرای محمد معتمدی به نفع سیل‌زدگان
«فریدون شهبازیان» یک استاد و معلم بزرگ است
برگرد به عقب
در عرصه تئاتر دچار بی‌سوادی شده‌ایم
آبیار: مردم نظراتشان درباره فیلم را منتشر کنند
شرایط امروز ما دلخواه نیست
تلویزیون تلاش گسترده‌ای می‌کند که به فشار امواج ماهواره‌ای پایان دهد/ هیچ خانمی نگفته ما می‌خواستیم در عصر جدید فلان عملیات را انجام دهیم ولی نگذاشتند/ خیلی از مجری‌ها اجازه پخش زنده ندارند
«حنیف» مکمل ۲ نقش قبلی‌‌ام بود
رسانه‌های ما به پول نفتی و آگهی عادت کرده‌اند/ تیراژهای اعلامی مطبوعات غیرواقعی‌ست/ می‌کوشیم کاغذ را مستقیم به چاپخانه برسانیم/ به خبرنگاران اخراجی مشاوره حقوقی می‌دهیم
چیزی به نام ویزای تضمینی وجود ندارد/ گول تبلیغات کذب آژانس‌ها برای ویزا را نخورید/ افزایش ۴۰ درصدی شکایات با موضوع سفر به حوزه شینگن و کانادا
ادامه تعمیرات در سالن اصلی تئاترشهر
پرندگان ما را نشانه کرده‌اند
علی نصیریان یک کلاس بازیگری است
نظارت بر صدا و سیما هیچ‌گاه چارچوب قانونی مشخص نداشته است/ علی‌عسگری مدت‌هاست به مجلس نیامده
تا زمانی که ارز دولتی باشد مشکل کاغذ حل نمی‌شود
علی نصیریان: پرویز بهرام بازیگر بی‌نظیری بود
ادبیات؛ یگانه منعکس‌کننده ماهیت‌درونی انسان‌ها
«علی نصیریان» رکن اصلی سریال است
خاموشی راوی «جاده‌ابریشم»
نویسنده‌ها داستان‌های خوب و جذاب نمی‌نویسند
پرویز بهرام درگذشت
برای برادرجانی که چشمه‌ای زلال است
جایگاه یک هنرمند را مردم مشخص می‌کنند
براهنی یک متفکر ادبی است
جایگاه یک هنرمند را مردم مشخص می‌کنند/ شخصیت مهراد به روحیات خودم خیلی نزدیک بود/ مردن مهراد ایراد داستان است/ بعد از گریم کاملا از رضا یزدانی جدا می‌شدم
نقش منفی کامیار در «دلدار» پیش‌ برنده است
تذکره‌الاولیاء؛ هشت قرن بعد
چاوش وارد می‌شود
نمی‌توانم تصنعی بازی کنم
از آزادی مطبوعات حمایت می‌کنیم/تنها خط قرمز ما، سخن بی‌‌دلیل و غیرمستند است/ فرقی بین دانه ریز و دانه درشت قائل نیستیم
شفافیت را در تمام شئون سینما پیگیری می‌کنیم
مردم کتاب‌های نویسندگان بومی را بخوانند
تنها راه نجات صنعت چاپ از بحران، عدم دخالت دولت است/ بیش از ۲۰۰ هزار نفر از این صنعت ارتزاق می‌کنند
خداحافظی شهبازیان از ارکستر ملی
نسل دوبلورهای قدیمی ما دیگر تکرار نمی‌شود
کـوه طـلا
با بلیت‌های ۲۵۰ هزار تومانی به تماشای تئاتر لاکچری می‌نشینیم/ آیا همه اهالی تئاتر در قیمت‌گذاری شریک‌اند؟
برای نقش‌های منفی ازخودم فاصله می‌گیرم
آخرین لبخند پسر برای پدر
گربه‌ها و آدم‌ها
پدیده‌ای به‌نام نقش‌فروشی
بیشتر
کد خبر: 85868 | تاریخ : ۱۳۹۷/۹/۲۰ - 13:52
زندگی مردم را درست نشان دهیم

زندگی مردم را درست نشان دهیم

آرمان- مریم امیرجلالی بازیگری که در سریال‌های دهه هشتاد تلویزیون حضوری پر رنگ داشت از دلایل کم‌کاری خود در سال‌های اخیر صحبت کرد.مریم امیرجلالی که روزگاری از بازیگران پرکار سریال‌های تلویزیون بود ولی مدتی است کم‌کار شده است در گفت‌وگویی با مهر گفت: فیلمنامه‌هایی که پیشنهاد می‌شود کیفیت خوبی ندارند از طرفی من هم نیاز چندانی به بازی در تلویزیون ندارم و اگر ۱۰ سال هم در هیچ سریالی بازی نکنم باز با مشکلی از نظر مالی مواجه نمی‌شوم اما هروقت با مردم مواجه می‌شوم و از دلایل کم‌کاری من سوال می‌کنند واقعا نمی‌دانم چه جوابی باید به آنها بدهم.وی ادامه داد: من همیشه سعی کرده‌ام با هنرم خودم را نشان دهم و هیچ‌وقت از رابطه برای گرفتن نقش استفاده نکرده‌ام. همچنین همیشه تلاش کرده‌ام بی‌ریا کار انجام دهم و این تلاش‌ها موجب این شده است که مردم هنوز هم من و آثارم را دوست دارند.امیرجلالی با بیان این حرف که مردم هنوز هم سریال‌هایی مانند «ترش و شیرین»، «خانه به دوش» و «متهم گریخت» را دوست دارند، بیان کرد: مردم ساده‌بودن را دوست دارند و چون فیلمنامه‌هایی از جنس سریال‌های قدیم، زندگی مردم را ساده و واقعی نشان می‌داد با آنها ارتباط برقرار می‌کنند. به‌نظر من تجملاتی که الان در سریال‌های می‌بینیم چندان نمی‌تواند مخاطب را جذب کند.بازیگر سریال «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران ادامه داد: شاید الان سریال‌ها با بودجه بیشتری ساخته می‌شوند و تجملات بیشتری داشته باشند که البته این مساله هم با توجه به وضع اقتصادی موجود چندان خوب نیست، اما انتهای این سریال‌ها هیچ پیامی به مخاطب منتقل نمی‌شود.این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه دیگر فیلمنامه‌های خوب کمتر نوشته می‌شود، عنوان کرد: شما وقتی به سریال‌هایی مانند «ترش و شیرین» و «خانه به دوش» که از نظر مخاطب هم موفق بودند دقت می‌کنید می‌بینید که فیلمنامه این سریال‌ها مردم را جذب تلویزیون می‌کرد؛ مساله‌ای که به‌نظرم الان در آن ضعف داریم.بازیگر سریال «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران افزود: به‌نظر من نقش‌ها الان هیچ شباهتی به مردمی که در اجتماع می‌بینیم ندارند و همین مساله باعث شده که مخاطب نتواند با فیلم‌ها و سریال‌ها رابطه برقرار کند. فیلمنامه‌نویسان در آثار دهه هشتاد وضع مردم را نشان می‌دادند اما الان این مساله وجود ندارد.امیرجلالی که این روزها با سریال «بی‌قرار» که پس از چهار سال رنگ آنتن را دیده است در تلویزیون حضور دارد، گفت: «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام که الان از شبکه دو سیما پخش می‌شود سریال خوبی است اما شرایط سخت اقتصادی باعث شده تا مورد توجه مخاطبان قرار نگیرد. مردم در شرایط موجود دوست دارند تا سریالی را ببینند که آنها را بخنداند ولی این سریال کمدی نیست.بازیگر سریال «ترش و شیرین» به کارگردانی رضا عطاران در پاسخ به اینکه چرا در فیلم‌هایی که کارگردانی آن را رضا عطاران برعهده دارد حضور ندارد، بیان کرد: من خیلی وقت است که آقای عطاران را ندیده‌ام و به شما هم می‌گویم که اگر ایشان را دیدید سلام من را هم به وی برسانید.این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان گفت: با اینکه مردم من را بیشتر در سریال‌های طنز دیده‌اند،اما خودم بازی کردن در سریال‌هایی با موضوع اجتماعی را بیشتر دوست دارم.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.