انتخاب تاریخ:   /  /   
ارسال سوژه کانال تلگرام اینستاگرام سالنامه آرمان منتشر شد نخستین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آرمان ملی شماره 63 آرمان ملی شماره 62 برلیان نت
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
یک مرد تنها در انقلاب فرهنگی چین
کیومرث پوراحمد به تئاتر بازمی‌گردد
پیکر سلیم نیساری به خانه ابدی بدرقه شد
در جست‌وجوی عدالت
سلیقه‌ای و شخصی به آثار نگاه می‌شود
«حسین محب‌اهری» بدرقه شد
قسطی شدن سفر به جای ارزان سازی/ اجرای دوباره طرح زمین خورده سفر
«فوران»؛ قصه نسل‌ سوخته نفت
«محب ‌اهری» مظلومانه و غریب‌ رفت
این فیلم‌ها جایی در جشنواره فجر ندارند
حسین محب اهری درگذشت
وفاداران به فضا و زبان شعر نیمایی کم شده‌اند
تلفیق سینمای ایران و چین، تحول‌آفرین است
مجبوریم از سلبریتی‌ها دعوت کنیم/ نمی‌خواهم با صحبت درباره خط قرمزها برنامه را داغ کنم/ اجراهای جیمی فالون، جیمی کمل و خانم الن را دنبال می‌کنم
علی رفیعی ۸۰ ساله شد
کاشت صیفی و کاهو در قلعه ساسانی/ شدت حفاری‌های غیرمجاز در قلعه ایرج بیشتر شد/ خاک قلعه تاریخی را برای کشاورزی می‌برند
زندگی؛ شرط یا بازی؟!
تاثیر موسیقی بر سینما همیشه برایم جذاب است
«پایتخت ۶» ساخته می‌شود
درگذشت هنرمندی که تخت جمشید را به آرژانتین برد
طنز، زبان آزادي است
مریم مومن : از حاشیه بیزارم
احتمال ساخت فصل دوم بانوی عمارت
همه عوامل «بانوی عمارت» با رقم‌های پایین کار کردند
جدال بر سر تاریخ؛ سفید یا سیاه؟
قهرمان «معکوس» ارتباطی با سینمای پدرم ندارد
پیشتازی ژانر اجتماعی در میان آثار سودای سیمرغ
حمیدنژاد: اگر بودجه هم داشتم از سوپراستارها استفاده نمی‌کردم/ مینا وحید: جواهر بهترین ضد‌قهرمانی است که تا به‌حال دیده‌ام
اشکال از بازیگر نیست، از تفکر است
بانوی عمارت؛ از بودجه فقیرانه تا شباهت به «بازی تاج و تخت»
پیمان معادی؛ هم ممنوع التصویر هم ممنوع الصدا
همه فیلم های جشنواره ملی فیلم فجر اعلام شد/ حاشیه و متن یک رقابت
۱۰۰۱ کتاب: «ابریشم»، شاهکار الساندرو باریکو
فصل دوم «بانوی عمارت» را نمی‌سازم
غافلگیری‌های «بانوی عمارت» ادامه دارد
مــرگ؛ مساله این است!
جذابیت سینما در سروکله هم‌زدن نیست
سهم «فرهنگ» در بودجه ۹۸ کمتر از «نیم درصد» شد
فعلا از «پایتخت» خبری نیست
نقد آنچه در تلویزیون کیش اتفاق افتاد
در تاریخ اسطوره پسرکشی، شفا یعنی مرگ
هر خانوار برای سفر می‌تواند ۵ تا ۵۰ میلیون تومان دریافت کند
خودم را فرزند تلویزیون می‌دانم
کشفِ تهرانِ گونزالس کلاویخو
روز یا شب؟ مساله این است!
«اتاق تاریک» سوژه خیلی متفاوتی دارد
کتاب دلخواهتان را نمی‌یابید؛ خودتان آن را بنویسید
نمی‌توان با بودجه اندک وزارت ارشاد آرمان‌گرایانه عمل کرد
«بانوی عمارت» را یک‌‌شبه خواندم
به چالش‌کشاندن وضعیت انسان معاصر ایرانی
بیشتر
کد خبر: 85868 | تاریخ : ۱۳۹۷/۹/۲۰ - 13:52
زندگی مردم را درست نشان دهیم

زندگی مردم را درست نشان دهیم

آرمان- مریم امیرجلالی بازیگری که در سریال‌های دهه هشتاد تلویزیون حضوری پر رنگ داشت از دلایل کم‌کاری خود در سال‌های اخیر صحبت کرد.مریم امیرجلالی که روزگاری از بازیگران پرکار سریال‌های تلویزیون بود ولی مدتی است کم‌کار شده است در گفت‌وگویی با مهر گفت: فیلمنامه‌هایی که پیشنهاد می‌شود کیفیت خوبی ندارند از طرفی من هم نیاز چندانی به بازی در تلویزیون ندارم و اگر ۱۰ سال هم در هیچ سریالی بازی نکنم باز با مشکلی از نظر مالی مواجه نمی‌شوم اما هروقت با مردم مواجه می‌شوم و از دلایل کم‌کاری من سوال می‌کنند واقعا نمی‌دانم چه جوابی باید به آنها بدهم.وی ادامه داد: من همیشه سعی کرده‌ام با هنرم خودم را نشان دهم و هیچ‌وقت از رابطه برای گرفتن نقش استفاده نکرده‌ام. همچنین همیشه تلاش کرده‌ام بی‌ریا کار انجام دهم و این تلاش‌ها موجب این شده است که مردم هنوز هم من و آثارم را دوست دارند.امیرجلالی با بیان این حرف که مردم هنوز هم سریال‌هایی مانند «ترش و شیرین»، «خانه به دوش» و «متهم گریخت» را دوست دارند، بیان کرد: مردم ساده‌بودن را دوست دارند و چون فیلمنامه‌هایی از جنس سریال‌های قدیم، زندگی مردم را ساده و واقعی نشان می‌داد با آنها ارتباط برقرار می‌کنند. به‌نظر من تجملاتی که الان در سریال‌های می‌بینیم چندان نمی‌تواند مخاطب را جذب کند.بازیگر سریال «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران ادامه داد: شاید الان سریال‌ها با بودجه بیشتری ساخته می‌شوند و تجملات بیشتری داشته باشند که البته این مساله هم با توجه به وضع اقتصادی موجود چندان خوب نیست، اما انتهای این سریال‌ها هیچ پیامی به مخاطب منتقل نمی‌شود.این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه دیگر فیلمنامه‌های خوب کمتر نوشته می‌شود، عنوان کرد: شما وقتی به سریال‌هایی مانند «ترش و شیرین» و «خانه به دوش» که از نظر مخاطب هم موفق بودند دقت می‌کنید می‌بینید که فیلمنامه این سریال‌ها مردم را جذب تلویزیون می‌کرد؛ مساله‌ای که به‌نظرم الان در آن ضعف داریم.بازیگر سریال «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران افزود: به‌نظر من نقش‌ها الان هیچ شباهتی به مردمی که در اجتماع می‌بینیم ندارند و همین مساله باعث شده که مخاطب نتواند با فیلم‌ها و سریال‌ها رابطه برقرار کند. فیلمنامه‌نویسان در آثار دهه هشتاد وضع مردم را نشان می‌دادند اما الان این مساله وجود ندارد.امیرجلالی که این روزها با سریال «بی‌قرار» که پس از چهار سال رنگ آنتن را دیده است در تلویزیون حضور دارد، گفت: «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام که الان از شبکه دو سیما پخش می‌شود سریال خوبی است اما شرایط سخت اقتصادی باعث شده تا مورد توجه مخاطبان قرار نگیرد. مردم در شرایط موجود دوست دارند تا سریالی را ببینند که آنها را بخنداند ولی این سریال کمدی نیست.بازیگر سریال «ترش و شیرین» به کارگردانی رضا عطاران در پاسخ به اینکه چرا در فیلم‌هایی که کارگردانی آن را رضا عطاران برعهده دارد حضور ندارد، بیان کرد: من خیلی وقت است که آقای عطاران را ندیده‌ام و به شما هم می‌گویم که اگر ایشان را دیدید سلام من را هم به وی برسانید.این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان گفت: با اینکه مردم من را بیشتر در سریال‌های طنز دیده‌اند،اما خودم بازی کردن در سریال‌هایی با موضوع اجتماعی را بیشتر دوست دارم.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.