انتخاب تاریخ:   /  /   
ارسال سوژه کانال تلگرام اینستاگرام سالنامه آرمان منتشر شد نخستین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آرمان ملی شماره 63 آرمان ملی شماره 62 برلیان نت
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
مروری بر خواص کره بادام‌زمینی
غذاهای مناسب کبد
حفظ سلامت استخوان‌ها
تاثیر ترس بر سلامت انسان
همه خواص مرکبات
تقویت سیستم‌ایمنی با زنجبیل
غذاهای حاوی منیزیم
همه خواص فلفل دلمه‌ای
فواید فلفل و زردچوبه برای سلامتی
خوراکی‌هایی برای مقابله با فشارخون بالا
فواید سلامتی برنج قهوه‌ای
غذاهایی سرشار از کلسترول بد
آنتی‌اکسیدان‌ها چطور از بیماری‌ها پیشگیری می‌کنند؟
خوراکی‌هایی که چربی‌ها را می‌سوزانند
نسخه غذایی برای پیشگیری از حمله قلبی
خوراکی‌هایی برای تقویت سلامت کلیه‌ها
اشتباهاتی از جنس رژیم غذایی
نکات درمانی آنفلوآنزای خفیف
خواص شگفت‌انگیز قهوه
بیماری‌های شایع چشم،علل و درمان
دلایل خوب برای خوردن سیر
مواد موثر در مبارزه با سرطان
مزایای یک رژیم غذایی سالم
راهکارهای سلامتی در زمستان
رژیم غذایی پرفیبر به پیشگیری از سرطان کمک می‌کند
پیامدهای کمبود ویتامین D
همه خوراکی‌های مضر
همه خواص آناناس
سبزیجاتی برای کمک به کاهش وزن
خرما و بهبود سلامت بدن
بهترین مواد غذایی برای آلودگی هوا
غذاهایی که به کلیه‌ها آسیب می‌زنند
فواید دانه سویا
خواص زیتون برای حفظ سلامتی
تقویت سلامت مغز
خواص گریپ‌فروت برای سلامتی
منابع سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳
سکوت دولت در برابر قهر وزیر بهداشت
نشانه‌های عملکرد نادرست کلیه
عوارض مصرف بیش ازحد نمک
مواد مغذی سفیده تخم‌مرغ
پیشگیری از سرطان با خوراکی‌های سالم
بهترین منابع کربوهیدرات
زنجبیل سرشار از آنتی‌اکسیدان
خوراکی‌هایی برای عضله‌سازی
پیاز سرشار از مواد مغذی
تقویت حافظه و تمرکز با تغذیه سالم
آبرسانی به پوست با این خوراکی‌ها
مـــوز سرشار از پتاسیم
فرمول غذایی برای محافظت از کبد
بیشتر
کد خبر: 87377 | تاریخ : ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - 12:23
خوراکی‌هایی برای مقابله با فشارخون بالا

خوراکی‌هایی برای مقابله با فشارخون بالا

آرمان-دیگر زمان مقابله با فشارخون بالا فرارسیده است. برای داستن یک زندگی طولانی و سالم تحت کنترل گرفتن فشار خون ضروری است و خوشبختانه در این مورد بهترین دارو همان غذایی است که می‌خورید.با مصرف این غذاهای خوشمزه فشار خونتان را پایین آورده و خطر ابتلا به سکته مغزی را کاهش داده و وزن کم کنید.

موز

وقتی از خواص موز باخبر شوید متوجه خواهید شد که چیزی بیشتر از یک منبع فوری کربوهیدارت است. موز تاثیر بسزایی در پایین آورد فشار خونتان دارد. پتاسیم موجود در آن می‌تواند سطح الکترولیت بدن را در حالت تعادل نگه داشته و از سلامت رگهای خونیتان محافظت کرده و فعالیت سیستم گردش خونتان را بهبود بخشیده و با تقویت آنها فشار خون را کاهش دهد.

 

 

چای ترش

چای ترش خوش طعم، خوشرنگ و راهی عالی برای مقابله با فشار خون بالا و کاهش خطر سکته مغزی است. تحقیقات نشان می‌دهد که چای ترش نه تنها فشار خون را کاهش می‌دهد بلکه با چربی خون هم مقابله کرده و یک داروی گیاهی پیشرو مشترک برای مبارزه با بیماری‌های قلبی‌وعروقی است.

 

پرتقال

همیشه در دسترس، خوشمزه و فوق‌العاده برای سلامت شماست. اضافه کردن یک پرتقال به برنامه غذایی‌تان خیلی راحت‌تر از قورت دادن قرص‌هایی است که دکتر برای فشار خونتان تجویز کرده است. پرتقال سرشار از آتتی‌اکسیدان‌ها و فیبر است که باعث می‌شود هر بار به سراغ این میوه سالم بروید شانس ابتلا به فشار خون و سکته مغزی را کاهش داده به علاوه خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌وعروقی و برخی سرطان‌های خاص را کم کنید.

 

لبو

افزایش مصرف لبو فشار خون را به سرعت پایین می‌آورد. لبو علاوه بر فیبر، ویتامین و محتوای معدنی که دارد منبعی غنی از رسوراترول( یک کاهش دهنده فشار خون ) است. فنول(نوعی آنتی‌اکسیدان ضد سرطان) موجود در میوه‌ها و سبزیجات قرمز با چربی‌های شکمی مبارزه می‌کند. کوئرستین، فلاونوئیدی است که بر اساس تحقیقات منتشر شده در مجله انجمن قلب آمریکا ابزاری موثر در کاهش فشار خون بوده و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌وعروقی را کاهش می‌دهد.

 

موز

وقتی از خواص موز باخبر شوید متوجه خواهید شد که چیزی بیشتر از یک منبع فوری کربوهیدارت است. موز تاثیر بسزایی در پایین آورد فشار خونتان دارد. پتاسیم موجود در آن می‌تواند سطح الکترولیت بدن را در حالت تعادل نگه داشته و از سلامت رگهای خونیتان محافظت کرده و فعالیت سیستم گردش خونتان را بهبود بخشیده و با تقویت آنها فشار خون را کاهش دهد.

 

 

چای ترش

چای ترش خوش طعم، خوشرنگ و راهی عالی برای مقابله با فشار خون بالا و کاهش خطر سکته مغزی است. تحقیقات نشان می‌دهد که چای ترش نه تنها فشار خون را کاهش می‌دهد بلکه با چربی خون هم مقابله کرده و یک داروی گیاهی پیشرو مشترک برای مبارزه با بیماری‌های قلبی‌وعروقی است.

 

پرتقال

همیشه در دسترس، خوشمزه و فوق‌العاده برای سلامت شماست. اضافه کردن یک پرتقال به برنامه غذایی‌تان خیلی راحت‌تر از قورت دادن قرص‌هایی است که دکتر برای فشار خونتان تجویز کرده است. پرتقال سرشار از آتتی‌اکسیدان‌ها و فیبر است که باعث می‌شود هر بار به سراغ این میوه سالم بروید شانس ابتلا به فشار خون و سکته مغزی را کاهش داده به علاوه خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌وعروقی و برخی سرطان‌های خاص را کم کنید.

 

لبو

افزایش مصرف لبو فشار خون را به سرعت پایین می‌آورد. لبو علاوه بر فیبر، ویتامین و محتوای معدنی که دارد منبعی غنی از رسوراترول( یک کاهش دهنده فشار خون ) است. فنول(نوعی آنتی‌اکسیدان ضد سرطان) موجود در میوه‌ها و سبزیجات قرمز با چربی‌های شکمی مبارزه می‌کند. کوئرستین، فلاونوئیدی است که بر اساس تحقیقات منتشر شده در مجله انجمن قلب آمریکا ابزاری موثر در کاهش فشار خون بوده و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌وعروقی را کاهش می‌دهد.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.