انتخاب تاریخ:   /  /   
ارسال سوژه کانال تلگرام اینستاگرام سالنامه آرمان منتشر شد نخستین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آرمان ملی شماره 63 آرمان ملی شماره 62 برلیان نت
فرهنگ و هنر
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
تکلیف حریم تئاتر شهر امسال مشخص می‌شود
نویسنده موعظه‌گر نیست
برگرد به عقب
جمعیت پاپی‌های امروزی برای موسیقی کشور تصمیم‌گیری نمی‌کنند/ موسیقی امروز صرفا وسیله تفریح و تفنن است!
ادامه تعمیرات در سالن اصلی تئاترشهر
در عرصه تئاتر دچار بی‌سوادی شده‌ایم
گله‌مندم، اما ادامه می‌دهم
آبیار: مردم نظراتشان درباره فیلم را منتشر کنند
رسانه‌های ما به پول نفتی و آگهی عادت کرده‌اند/ تیراژهای اعلامی مطبوعات غیرواقعی‌ست/ می‌کوشیم کاغذ را مستقیم به چاپخانه برسانیم/ به خبرنگاران اخراجی مشاوره حقوقی می‌دهیم
تلویزیون و سینما باید به سمت کارهای فاخر بروند
گوستاو فلوبر به روایت جولین بارنز
شرایط امروز ما دلخواه نیست
تلویزیون تلاش گسترده‌ای می‌کند که به فشار امواج ماهواره‌ای پایان دهد/ هیچ خانمی نگفته ما می‌خواستیم در عصر جدید فلان عملیات را انجام دهیم ولی نگذاشتند/ خیلی از مجری‌ها اجازه پخش زنده ندارند
اجرای محمد معتمدی به نفع سیل‌زدگان
«فریدون شهبازیان» یک استاد و معلم بزرگ است
«حنیف» مکمل ۲ نقش قبلی‌‌ام بود
پرندگان ما را نشانه کرده‌اند
چیزی به نام ویزای تضمینی وجود ندارد/ گول تبلیغات کذب آژانس‌ها برای ویزا را نخورید/ افزایش ۴۰ درصدی شکایات با موضوع سفر به حوزه شینگن و کانادا
علی نصیریان یک کلاس بازیگری است
علی نصیریان: پرویز بهرام بازیگر بی‌نظیری بود
خاموشی راوی «جاده‌ابریشم»
نویسنده‌ها داستان‌های خوب و جذاب نمی‌نویسند
جایگاه یک هنرمند را مردم مشخص می‌کنند/ شخصیت مهراد به روحیات خودم خیلی نزدیک بود/ مردن مهراد ایراد داستان است/ بعد از گریم کاملا از رضا یزدانی جدا می‌شدم
پرویز بهرام درگذشت
تذکره‌الاولیاء؛ هشت قرن بعد
برای برادرجانی که چشمه‌ای زلال است
تا زمانی که ارز دولتی باشد مشکل کاغذ حل نمی‌شود
جایگاه یک هنرمند را مردم مشخص می‌کنند
ادبیات؛ یگانه منعکس‌کننده ماهیت‌درونی انسان‌ها
نقش منفی کامیار در «دلدار» پیش‌ برنده است
براهنی یک متفکر ادبی است
«علی نصیریان» رکن اصلی سریال است
چاوش وارد می‌شود
نظارت بر صدا و سیما هیچ‌گاه چارچوب قانونی مشخص نداشته است/ علی‌عسگری مدت‌هاست به مجلس نیامده
از آزادی مطبوعات حمایت می‌کنیم/تنها خط قرمز ما، سخن بی‌‌دلیل و غیرمستند است/ فرقی بین دانه ریز و دانه درشت قائل نیستیم
نسل دوبلورهای قدیمی ما دیگر تکرار نمی‌شود
مردم کتاب‌های نویسندگان بومی را بخوانند
کـوه طـلا
شفافیت را در تمام شئون سینما پیگیری می‌کنیم
با بلیت‌های ۲۵۰ هزار تومانی به تماشای تئاتر لاکچری می‌نشینیم/ آیا همه اهالی تئاتر در قیمت‌گذاری شریک‌اند؟
تنها راه نجات صنعت چاپ از بحران، عدم دخالت دولت است/ بیش از ۲۰۰ هزار نفر از این صنعت ارتزاق می‌کنند
«عشق من باش» پرکشید...
برای نقش‌های منفی ازخودم فاصله می‌گیرم
خداحافظی شهبازیان از ارکستر ملی
نمی‌توانم تصنعی بازی کنم
رمانی در ستایش موسیقی
آخرین لبخند پسر برای پدر
گربه‌ها و آدم‌ها
پدیده‌ای به‌نام نقش‌فروشی
بیشتر
کد خبر: 88715 | تاریخ : ۱۳۹۸/۱/۱۹ - 11:02
می‌گفتند نباید به تلویزیون برگردی/ می‌توان ۱۰۰ قسمت دیگر از نون.خ را ساخت/ قصه‌های تهران تکراری شده است
سعید آقاخانی مطرح کرد؛

می‌گفتند نباید به تلویزیون برگردی/ می‌توان ۱۰۰ قسمت دیگر از نون.خ را ساخت/ قصه‌های تهران تکراری شده است

سعید آقاخانی با بیان اینکه تهران دیگر بافت زیبایی ندارد و از لحاظ قصه به تکرار رسیده است، گفت: دوست داشتم لوکیشن کردستان را برای کار انتخاب کنم.چراکه علاوه بر بکر بودن منطقه، کار کردن با آدم‌های ساده آنجا نیز، فضاسازی بهتری را برای ما فراهم می‌کرد.

آرمان- به گزارش آرمان به نقل از ایلنا، سعید آقاخانی (کارگردان و بازیگر سریال نون.خ) در پاسخ به این پرسش که باتوجه به معرفی خطه کردستان در این سریال که می‌تواند سبب ازدیاد سفرهای مردم به این منطقه شود، چقدر نشان دادن جاذبه‌های اقلیمی و گردشگری نقاط مختلف ایران دغدغه شخصی شما بوده است،گفت: از ابتدا به این موضوع فکر کردم و برایم از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. چراکه احساس می‌کنم همه چیز تهران لو رفته و دیگر خیلی بافت زیبایی ندارد.

وی افزود: در حال حاضر نماد شهر تهران، یک برج بتونی ۳۰۰، ۴۰۰ متری شده و قصه‌پردازی در آن خیلی سخت شده و به تکرار رسیده است. به همین دلیل در کار قبلی هم به سراغ ساخت سریالی در مشهد رفتم و حال نیز خودم دوست داشتم این لوکیشن را برای کار انتخاب کنم. چراکه علاوه بر بکر بودن منطقه کار کردن با آدم‌های ساده آنجا نیز، فضاسازی بهتری را برای ما فراهم می‌کرد.

این بازیگر در ادامه درباره ایفای نقش در تلویزیون که بعد از مدت‌ها با سریالی به کارگردانی خودش اتفاق افتاده است، بیان کرد: اولین بار بود که در کار خودم بازی می‌کردم. به طور کلی باید بگویم که حرفه بازیگری به این صورت نیست که خودتان طراحی کنید و برای بازی تصمیم بگیرید. اگر کار خوبی به من پیشنهاد شود، قطعا در آثار کارگردانان دیگر تلویزیون هم بازی خواهم کرد ولی اگر با پیشنهاد خوبی مواجه نباشم، نمی‌پذیرم.

وی همچنین درباره باورپذیر بودن شخصیت نورالدین خانزاده در مجموعه نون.خ و دیگر کاراکترهایی که تا به حال آنها را بازی کرده توضیح داد: همه بازیگرها تلاش می‌کنند که در واقع به آن کاراکتری که قرار است بازی کنند، نزدیک شوند. معمولا وقتی کار ۱۵ قسمت است، کم‌کم نقش بهتر می‌شود و جا می‌افتد. به نوعی باورپذیر بودن نقش بیشتر به تجربه بازیگر مربوط می‌شود و نمی‌توانم بگویم که این کار فرمولی دارد که براساس آن اگر انجام شود، نقش باورپذیر خواهد شد. درباره بازیگری خیلی چیزها هست ولی برای من بیشتر تجربه کارهایی که در این مدت انجام دادم، کمک‌کننده بوده است.

آقاخانی در پاسخ به این پرسش که با توجه به موفقیت در ایفای نقش در دو ژانر کمدی و درام، به عنوان بازیگر ترجیح می‌دهد که در کدام ژانر بیشتر فعالیت کند، گفت: به شخصه اگر نقش خوبی به من پیشنهاد شود، ژانر آن برایم تفاوتی نمی‌کند. خیلی از دوستان به من می‌گفتند حال که در سینما کار می‌کنی، نباید به تلویزیون برگردی، ولی به واقع برای من خیلی مهم نبود. مهم این بود که این نقش را دوست داشتم و فکر می‌کردم که می‌توانم با آن مردم را سرگرم کنم.

وی همچنین در پاسخ به صحبت‌هایی که درباره شباهت فرمی مجموعه نون.خ با پایتخت مطرح می‌شود، اظهار کرد: شاید به این خاطر که لهجه در کار استفاده شده این تصور به وجود آمده است. ولی این دو مجموعه هیچ ارتباطی به هم ندارند.

این کارگردان در بخش پایانی صحبت‌هایش در پاسخ به این پرسش که آیا پایان‌بندی سریال از این جهت باز گذاشته شده تا زمینه‌ای برای آغاز سری دوم این مجموعه باشد، گفت: ما برای اینکه پایان خوبی را برای سریال انتخاب کنیم به این صورت عمل کردیم ولی پایان قصه باز بوده و ظرفیت ۱۰۰ قسمت دیگر هم برای این مجموعه وجود دارد.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.