انتخاب تاریخ:   /  /   
ارسال سوژه کانال تلگرام اینستاگرام سالنامه آرمان منتشر شد نخستین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آرمان ملی شماره 63 آرمان ملی شماره 62 برلیان نت
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
رانش تپه‌های باستانی در لرستان/ ۲۰ تپه باستانی در کوهدشت زیر آب رفت
«متری شیش‌ونیم» رکورد زد
برگزاری نمایشگاه کتاب تهران از ۴ اردیبهشت/ ارسال نامه به ساکنان اطراف مصلا
رویای آمریکایی در دل تاریکی
کمدی‌ها برنده ماراتن آنتن تلویزیون
آتش، بازهم بر دامن تاریخ افتاد
نصب سردیس ۲۶ هنرمند در خیابان‌های تهران+ آدرس
گام‌های بی‌صدای مرگ
فیلم‌های خوب را قطعا اسم‌های بزرگ نمی‌سازند
بازتاب جهانی‌ ادبیات عرب قابل‌توجه است
کمک سینماگران چگونه به سیل‌زدگان می‌رسد؟
خجالتی هستم ولی جلوی دوربین آدم دیگری می‌شوم/ استفاده از زبان بدن، شیوه من برای ایفای نقش‌هاست
«برسر دوراهی» را با ۲ خط فیلمنامه آغاز کردیم
شعری که انسان است
با مهران مدیری کار نمی‌کنم
در «نون‌.خ» از «مهمان مامان» الهام گرفتم
برخی ناشران عوام‌فریبی می‌کنند
کاش می‌توانستم فیلمی مانند «اجاره‌نشین‌ها»‌ بسازم
هنرمندی که به‌جای سانسور افکار بزرگانی چون فردوسی، حافظ، سعدی و عطار را تجویز می‌کرد
کار خوب ساخته شود، مردم می‌بینند
می‌گفتند نباید به تلویزیون برگردی/ می‌توان ۱۰۰ قسمت دیگر از نون.خ را ساخت/ قصه‌های تهران تکراری شده است
آسیب ۳۰۰ میلیاردی سیل به میراث فرهنگی /یونسکو از ایران گزارش خواست
دست سينما را بگيريد و از بستر بلند كنيد!
ترجمه‌های مجدد من اختلاف فاحشی با ترجمه‌های قبلی دارد
بدرقه «مشایخی» با اشک‌های «نصیریان»
از تکیه‌کلام‌های سعید آقاخانی تا حاشیه‌های نقادی «دورهمی»
مطبوعات سال بعد از نفس می‌افتند!
کمال الملک سینمای ایران رفت
وداع آخر با کمال‌الملک سینمای ایران/مشایخی «پهلوانی» را زندگی کرد
فروش 35 میلیاردی اکران نوروزی / حکایت فرصت‌های از دست داده تا امیدها
واکنش هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری به درگذشت جمشید مشایخی
پاسخ به ابهامات درباره قیمت نوروزی بلیت سینما/طبق روال عمل میکنیم
هشدار درباره دام سودجویان سفرهای ارزان
محمد مطیع درگذشت/ شرح ماوقع
بهای جدید بلیت سینماها اعلام شد
شفاف‌سازی اولویت‌های نمایشی در سال آتی
صدای پای گذشته
خبری از «کلاه‌قرمزی» نیست
هشدار درباره مرزهای زمینی و تورفروشی بدون «مجوز پرواز»
فانوس پا به ماه
اجرای پروژه اپراهای عروسکی در سال ۹۸
لحظه گرگ و میش با فشارهای بیرونی زیادی مواجه بود/ دلیل ازدواجِ پنهانی حامد و یاسمن سانسور شد/ مدیران محافظه‌کارتر شده‌اند
پیام روز تئاتر را محمدعلی کشاورز امضا کرد
نوروزخوانی؛ از اردوگاه‌های‌ کار تا متروی لندن
فیلم‌های اکران نوروز مشخص شدند
نمی‌توانم عروسکم را به کسی بسپارم
نوروزخوانی؛ از بطن زندگی‌ تا متن ادبیات
جای سریال‌های نوستالژی‌ در تلویزیون خالی است
نوروز ۹۸ با یک سریال و «پنج ستاره» مهمان خانه‌ها می‌شوم
خاطره‌های نوروزی؛ از بطن جامعه تا متن ادبیات
بیشتر
کد خبر: 88715 | تاریخ : ۱۳۹۸/۱/۱۹ - 11:02
می‌گفتند نباید به تلویزیون برگردی/ می‌توان ۱۰۰ قسمت دیگر از نون.خ را ساخت/ قصه‌های تهران تکراری شده است
سعید آقاخانی مطرح کرد؛

می‌گفتند نباید به تلویزیون برگردی/ می‌توان ۱۰۰ قسمت دیگر از نون.خ را ساخت/ قصه‌های تهران تکراری شده است

سعید آقاخانی با بیان اینکه تهران دیگر بافت زیبایی ندارد و از لحاظ قصه به تکرار رسیده است، گفت: دوست داشتم لوکیشن کردستان را برای کار انتخاب کنم.چراکه علاوه بر بکر بودن منطقه، کار کردن با آدم‌های ساده آنجا نیز، فضاسازی بهتری را برای ما فراهم می‌کرد.

آرمان- به گزارش آرمان به نقل از ایلنا، سعید آقاخانی (کارگردان و بازیگر سریال نون.خ) در پاسخ به این پرسش که باتوجه به معرفی خطه کردستان در این سریال که می‌تواند سبب ازدیاد سفرهای مردم به این منطقه شود، چقدر نشان دادن جاذبه‌های اقلیمی و گردشگری نقاط مختلف ایران دغدغه شخصی شما بوده است،گفت: از ابتدا به این موضوع فکر کردم و برایم از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. چراکه احساس می‌کنم همه چیز تهران لو رفته و دیگر خیلی بافت زیبایی ندارد.

وی افزود: در حال حاضر نماد شهر تهران، یک برج بتونی ۳۰۰، ۴۰۰ متری شده و قصه‌پردازی در آن خیلی سخت شده و به تکرار رسیده است. به همین دلیل در کار قبلی هم به سراغ ساخت سریالی در مشهد رفتم و حال نیز خودم دوست داشتم این لوکیشن را برای کار انتخاب کنم. چراکه علاوه بر بکر بودن منطقه کار کردن با آدم‌های ساده آنجا نیز، فضاسازی بهتری را برای ما فراهم می‌کرد.

این بازیگر در ادامه درباره ایفای نقش در تلویزیون که بعد از مدت‌ها با سریالی به کارگردانی خودش اتفاق افتاده است، بیان کرد: اولین بار بود که در کار خودم بازی می‌کردم. به طور کلی باید بگویم که حرفه بازیگری به این صورت نیست که خودتان طراحی کنید و برای بازی تصمیم بگیرید. اگر کار خوبی به من پیشنهاد شود، قطعا در آثار کارگردانان دیگر تلویزیون هم بازی خواهم کرد ولی اگر با پیشنهاد خوبی مواجه نباشم، نمی‌پذیرم.

وی همچنین درباره باورپذیر بودن شخصیت نورالدین خانزاده در مجموعه نون.خ و دیگر کاراکترهایی که تا به حال آنها را بازی کرده توضیح داد: همه بازیگرها تلاش می‌کنند که در واقع به آن کاراکتری که قرار است بازی کنند، نزدیک شوند. معمولا وقتی کار ۱۵ قسمت است، کم‌کم نقش بهتر می‌شود و جا می‌افتد. به نوعی باورپذیر بودن نقش بیشتر به تجربه بازیگر مربوط می‌شود و نمی‌توانم بگویم که این کار فرمولی دارد که براساس آن اگر انجام شود، نقش باورپذیر خواهد شد. درباره بازیگری خیلی چیزها هست ولی برای من بیشتر تجربه کارهایی که در این مدت انجام دادم، کمک‌کننده بوده است.

آقاخانی در پاسخ به این پرسش که با توجه به موفقیت در ایفای نقش در دو ژانر کمدی و درام، به عنوان بازیگر ترجیح می‌دهد که در کدام ژانر بیشتر فعالیت کند، گفت: به شخصه اگر نقش خوبی به من پیشنهاد شود، ژانر آن برایم تفاوتی نمی‌کند. خیلی از دوستان به من می‌گفتند حال که در سینما کار می‌کنی، نباید به تلویزیون برگردی، ولی به واقع برای من خیلی مهم نبود. مهم این بود که این نقش را دوست داشتم و فکر می‌کردم که می‌توانم با آن مردم را سرگرم کنم.

وی همچنین در پاسخ به صحبت‌هایی که درباره شباهت فرمی مجموعه نون.خ با پایتخت مطرح می‌شود، اظهار کرد: شاید به این خاطر که لهجه در کار استفاده شده این تصور به وجود آمده است. ولی این دو مجموعه هیچ ارتباطی به هم ندارند.

این کارگردان در بخش پایانی صحبت‌هایش در پاسخ به این پرسش که آیا پایان‌بندی سریال از این جهت باز گذاشته شده تا زمینه‌ای برای آغاز سری دوم این مجموعه باشد، گفت: ما برای اینکه پایان خوبی را برای سریال انتخاب کنیم به این صورت عمل کردیم ولی پایان قصه باز بوده و ظرفیت ۱۰۰ قسمت دیگر هم برای این مجموعه وجود دارد.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.