انتخاب تاریخ:   /  /   
ارسال سوژه کانال تلگرام اینستاگرام سالنامه آرمان منتشر شد نخستین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آرمان ملی شماره 63 آرمان ملی شماره 62 برلیان نت
فرهنگ و هنر
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
پاتوق «خسرو آواز ایران» تخریب می‌شود؟
داستان همه اعصار
ارتباط کتاب با تحریم در «افتتاح نمایشگاه کتاب»
دانشجویان دارالفنون سفیران سینمای ایران
رانش تپه‌های باستانی در لرستان/ ۲۰ تپه باستانی در کوهدشت زیر آب رفت
«متری شیش‌ونیم» رکورد زد
برگزاری نمایشگاه کتاب تهران از ۴ اردیبهشت/ ارسال نامه به ساکنان اطراف مصلا
رویای آمریکایی در دل تاریکی
کمدی‌ها برنده ماراتن آنتن تلویزیون
آتش، بازهم بر دامن تاریخ افتاد
نصب سردیس ۲۶ هنرمند در خیابان‌های تهران+ آدرس
گام‌های بی‌صدای مرگ
فیلم‌های خوب را قطعا اسم‌های بزرگ نمی‌سازند
بازتاب جهانی‌ ادبیات عرب قابل‌توجه است
کمک سینماگران چگونه به سیل‌زدگان می‌رسد؟
خجالتی هستم ولی جلوی دوربین آدم دیگری می‌شوم/ استفاده از زبان بدن، شیوه من برای ایفای نقش‌هاست
«برسر دوراهی» را با ۲ خط فیلمنامه آغاز کردیم
شعری که انسان است
با مهران مدیری کار نمی‌کنم
در «نون‌.خ» از «مهمان مامان» الهام گرفتم
برخی ناشران عوام‌فریبی می‌کنند
کاش می‌توانستم فیلمی مانند «اجاره‌نشین‌ها»‌ بسازم
هنرمندی که به‌جای سانسور افکار بزرگانی چون فردوسی، حافظ، سعدی و عطار را تجویز می‌کرد
کار خوب ساخته شود، مردم می‌بینند
می‌گفتند نباید به تلویزیون برگردی/ می‌توان ۱۰۰ قسمت دیگر از نون.خ را ساخت/ قصه‌های تهران تکراری شده است
آسیب ۳۰۰ میلیاردی سیل به میراث فرهنگی /یونسکو از ایران گزارش خواست
دست سينما را بگيريد و از بستر بلند كنيد!
ترجمه‌های مجدد من اختلاف فاحشی با ترجمه‌های قبلی دارد
بدرقه «مشایخی» با اشک‌های «نصیریان»
از تکیه‌کلام‌های سعید آقاخانی تا حاشیه‌های نقادی «دورهمی»
مطبوعات سال بعد از نفس می‌افتند!
کمال الملک سینمای ایران رفت
وداع آخر با کمال‌الملک سینمای ایران/مشایخی «پهلوانی» را زندگی کرد
فروش 35 میلیاردی اکران نوروزی / حکایت فرصت‌های از دست داده تا امیدها
واکنش هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری به درگذشت جمشید مشایخی
پاسخ به ابهامات درباره قیمت نوروزی بلیت سینما/طبق روال عمل میکنیم
هشدار درباره دام سودجویان سفرهای ارزان
محمد مطیع درگذشت/ شرح ماوقع
بهای جدید بلیت سینماها اعلام شد
شفاف‌سازی اولویت‌های نمایشی در سال آتی
صدای پای گذشته
خبری از «کلاه‌قرمزی» نیست
هشدار درباره مرزهای زمینی و تورفروشی بدون «مجوز پرواز»
فانوس پا به ماه
اجرای پروژه اپراهای عروسکی در سال ۹۸
لحظه گرگ و میش با فشارهای بیرونی زیادی مواجه بود/ دلیل ازدواجِ پنهانی حامد و یاسمن سانسور شد/ مدیران محافظه‌کارتر شده‌اند
پیام روز تئاتر را محمدعلی کشاورز امضا کرد
نوروزخوانی؛ از اردوگاه‌های‌ کار تا متروی لندن
فیلم‌های اکران نوروز مشخص شدند
نمی‌توانم عروسکم را به کسی بسپارم
بیشتر
کد خبر: 88731 | تاریخ : ۱۳۹۸/۱/۱۹ - 14:48
کار خوب ساخته شود، مردم می‌بینند

کار خوب ساخته شود، مردم می‌بینند

آرمان- بازیگر سریال «زوج یا فرد» گفت: این سریال قصه مردم عادی را به تصویر می‌کشد، همان‌هایی که هر روز با آنها سر و کار داریم و ما در این سریال خانواده‌های معمولی با دغدغه‌هایی از جنس خودشان را داریم.خوشحالم که «زوج یا فرد» در بهتر شدن حال مردم موثر بود.«مرجانه گلچین» بازیگر سریال نوروزی «زوج یا فرد» در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور خود در سریال‌های مناسبتی گفت: در این چند سال اخیر سالی یک کار برای تلویزیون داشتم و امسال هم خیلی خوشحالم که در سریال مناسبتی آن هم در نوروز حضور داشتم.وی با بیان اینکه با حضور در سریال‌های نوروزی مهمان خانه‌های مردم می‌شویم، بیان داشت: این موضوع انرژی خوبی به ما می‌دهد. حالِ و روز مردم جامعه ما خوب نیست و ما خوشحالیم که از این طریق انجام وظیفه کردیم تا حال مردم کشورمان را کمی خوب کنیم. تمام تلاشمان این بوده که کار خوب و آبرومندی مثل کارهای سابق آقای مهام که خروجی خوبی داشتند را تولید کنیم.این بازیگر درباره فضایی که در قصه این سریال وجود دارد، نیز گفت: «زوج یا فرد» درام خانوادگی است که در بطن خود کمدی و سیاسی است و نگاه نقادانه‌ای به اتفاق‌های روز جامعه دارد. قصه ما قصه مردم عادی است، همان‌هایی که هر روز با آنها سر و کار داریم. ما در این سریال خانواده‌های معمولی هستیم با دغدغه‌هایی از جنس خودشان.بازیگر سریال «نفس گرم» با اشاره به سیاسی‌بودن این سریال نیز عنوان داشت: برخی درباره سیاسی‌بودن افراد دیدگاهی دارند و می‌پرسند آیا شما آدم سیاسی هستی؟ و وقتی در جواب بگویید نه و در ادامه درباره دلار، طلا و ... که مسائل روز جامعه است نظر بدهید شما را به سیاسی‌بودن متهم می‌کنند! درباره این سریال هم باید بگویم که من از این زاویه به آن نگاه نکردم و نمی‌گویم که این سریال سیاسی است، بلکه «زوج یا فرد» را داستانی از بطن مردم و جامعه با موضوع‌هایی که مردم با آنها سر و کار دارند، می‌بینم.وی درباره رفتار و تکه کلام‌های شیرینی که در سریال‌های کمدی به کار می‌برد، گفت: همانطور که دیدید این سریال در لحظه‌هایی قصد خنداندن مخاطب را ندارد اما شرایطی را فراهم می‌کند که مخاطب بخندد. در «زوج یا فرد» همان شیرینی‌های قبل را در رفتارم دارم و فکر می‌کنم شاید به‌خاطر همین ویژگی به این سریال دعوت شدم. «آفاق» مادری است که مثل همه مادرها دغدغه پسر و برادرش را دارد. من نیز برای هر چه بهترشدن نتیجه کار سعی کردم جنبه‌های شیرین این نقش را بیشتر کنم تا اگر تلخی در کار هست، با شیرینی این شخصیت تلطیف شود.گلچین درباره همکاری با علیرضا نجف‌زاده و محمدحسین لطیفی در این سریال نیز اظهار داشت: آقای لطیفی برای سریال‌های «دودکش» و «پادری» مرا دعوت کرده بود که متاسفانه نتوانستم بروم. با آقای نجف‌زاده هم چند بار در کارهای سعید آقاخانی که دستیار بودند، همکاری کردم و زبان کاری یکدیگر را به‌خوبی متوجه می‌شویم.این بازیگر ضمن تشکر از همه عوامل تولید‌کننده این سریال نیز گفت: از همه افرادی که در پشت و جلوی دوربین در این سریال زحمت کشیدند تشکر ویژه‌ای دارم و در راس آنها آقای مهام (تهیه‌کننده) که به‌خوبی هدایت گروه را انجام می‌دهند. در این روزها اول باید حالمان خوب باشد تا بتوانیم حال خوبی را به مردم انتقال دهیم و یک گروه خوب در این زمینه بسیار موثر است که آرامش را در پشت صحنه به عوامل تزریق کند تا شما راحت مقابل دوربین کار کنید و کارهای آقای مهام همیشه همین ویژگی را دارند.وی درباره اینکه آیا کارهای نوروزی باید ویژگی خاصی برای مخاطب داشته باشد، تا بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند، گفت: مهم‌ترین ویژگی این آثار همان جذابیت است و به کمدی یا جدی‌بودن آنها ربطی ندارد. معتقدم اگر کار خوبی ساخته شود، مردم آن را می‌بینند، همانطور که برخی از سریال‌هایی که در گذشته ساخته و پخش شدند آنقدر پرمخاطب و جذاب بودند که هنوز برخی شبکه‌های تلویزیونی با بازپخش آنها به مخاطبانشان خوراک می‌دهند.بازیگر سریال «دزد و پلیس» با اشاره به عدم دریافت دستمزدهای بازیگران در برخی پروژه‌ها نیز گفت: آقای مهام یکی از خوش‌حساب‌ترین تهیه‌کننده‌ها است که هیچ‌وقت مشکل دستمزد با وی نداشتیم. اما از چند پروژه هنوز طلب دارم مثل «آرماندو» و این اصلا حالت قشنگی نیست. ما بازیگران دوست داریم با یک نفر طرف باشیم. اگر سازمان است با سازمان و اگر طرف حساب ما تهیه‌کننده است، با او و پاسکاری بین تهیه‌کننده و سازمان اصلا جالب نیست.وی ادامه داد: پای قراردادمان را تهیه‌کننده امضا می‌کند، اما موقع پرداخت می‌گوید باید این هزینه را از سازمان بگیرم و از آن طرف وقتی با سازمان صحبت می‌کنید می‌گویند به تهیه‌کننده پرداخت شده و این پاسکاری در شأن بازیگرها نیست. همانطور که ما موظفیم وظایفمان را به بهترین شکل انجام دهیم، به‌موقع در لوکیشن باشیم، همزمان با هم چند کار انتخاب نکنیم، نظم را رعایت کنیم، بهتر است آنها نیز بایدها و نبایدها را در قبال ما رعایت کنند.این بازیگر در پایان نیز بیان داشت: ناامنی شغلی احساس خوبی نیست به‌خصوص با وضعیت موجود در کشور موجب وارد شدن استرس فراوانی به بازیگر می‌شود. ما باید وقتی پا به لوکیشن می‌گذاریم، مشکلات را پشت‌سر گذاشته و با آرامش وارد شویم که متاسفانه در برخی کارها اینطور نیست.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.