صنعت ما برای مردمی شدن به روابط عمومی سرآمد نیاز دارد
- شناسه خبر: 37570
- تاریخ و زمان ارسال: 14 اسفند 1402 ساعت 21:50
- نویسنده: روزنامه آرمان امروز
آرمان امروز : دکتر محمد مهدی برادران در آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی که در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: اگر باور داریم روابط عمومی چشم وگوش شنوای سازمان است، بنابراین می توان روابط عمومی را قلب تپنده سازمان دانست. وی افزود: ارائه خدمت بهتر به مشتریان ونوآوری در این زمینه باید دردستور کار روابط عمومی ها بویژه در حوزه صنایع وجودداشته باشد. معاون صنایع عمومی وزارت صمت با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز بسیاری روابط عمومی را مترادف با تشریفات وتبلیغات می دانندتصریح کرد: صنایع پیشرو باید مظلومیت واحدهای روابط عمومی را با خلاقیت و نوآوری و بحث های طرح شده در همایش سرآمدان مرتفع کنند.
وی ضمن تاکید بر اهمیت نظر سنجی توسط واحدهای روابط عمومی تصریح کرد نتایج پژوهش های کاربردی که توسط وزراتخانه ها و سازمانها انجام میشود باید در ایجاد روابط استراتژیک بین واحد روابط عمومی به عنوان مغز هدایت کننده سازمان و سایربخش ها به کار گرفته شود که پایه آن جامعه شناسی سازمان وشناخت کامل محیط است. محمد مهدی برادران دربخش دیگری از سخنان خود گفت : نام و نشان های تجاری ،نیز باید سعی کنند محتواهایی را منتشر کنند که برای جامعه مخاطبان دارای ارزش خبری باشدو از آن استقبال شود. وی افزود: سه موضوع برای حفظ سرزمین مطرح است که شامل محیط جغرافیایی و حفاظت از محیط زیست ،جوانی جمعیت و فرزند آوری برای حفظ و بقاء نسل و سومین مورد توجه به زبان و فرهنگ فارسی است؛ لازم است، روابط عمومی سازمانها در این سه حوزه نیز تلاش کرده و مسئولیت اجتماعی سازمان شان را محقق سازند.
در این مراسم با اعطای نشان ویژه «مدیر ارشد تعالیگر ارتباطی» از دیدگاههای پیشرو آقای دکتر برادران در زمینه روابط عمومی قدردانی شد.